Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν που παραλάβατε εντός 14 ημερολογιακών ημερών και να ζητήσετε την αντικατάστασή του με άλλο.
Τονίζουμε πως βασική προϋπόθεση για την επιστροφή προϊόντων, είναι να μας ενημερώσετε πρώτα είτε τηλεφωνικά στο 26510 64691 είτε με email στο sotirakopoulosbarcode@gmail.com
Σε κάθε περίπτωση τα επιστρεφόμενα προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν από τον πελάτη. Αυτό σημαίνει:
• Να μην έχουν φθορές και η συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν.
• Να είναι σε άριστη κατάσταση (με την εργοστασιακή τους συσκευασία δηλαδή κουτί ή ζελατίνα)
• Να συνοδεύονται με όλα τα έγγραφα με τα οποία παραδόθηκε το προϊόν (π.χ. Απόδειξη Λιανικής, Τιμολόγιο κτλ.)
Αν τηρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις, μπορεί ελεύθερα να το αποστείλετε πίσω σε εμάς για αντικατάσταση. Σε αντίθετη περίπτωση διατηρούμε το δικαίωμα να μη δεχτούμε την επιστροφή.
Τονίζουμε ότι ημερομηνία αποστολής του επιστρεφόμενου προϊόντος θεωρείται αυτή που αναγράφεται από την acs στην απόδειξη παραλαβής, για τον έλεγχο του εμπροθέσμου.
Περιπτώσεις Επιστροφής Προϊόντων
i. Το προϊόν που παραλάβατε είναι ελαττωματικό
ii. Έχετε λάβει προϊόν διαφορετικό από αυτό που καταχωρήσατε στην παραγγελία σας
iii. Το μέγεθος δεν σας ταιριάζει
iv. Τα προϊόντα δεν είναι ελαττωματικά, αλλά επιθυμείτε να τα αλλάξετε για προσωπικούς λόγους.
Στις δύο πρώτες περιπτώσεις (i & ii) το κόστος των μεταφορικών επιβαρύνει εξ ολοκλήρου το barcode menswear
Στις άλλες δύο περιπτώσεις (iii & iv), επιλέγοντας την acs, επιβαρύνεστε με το ποσό των 3 €, που είναι και το κόστος των μεταφορικών.
Σε περίπτωση που επιλέξετε άλλη Courier πέραν της συνεργαζόμενης acs σε κάθε περίπτωση επιβαρύνεστε τα έξοδα αποστολής, τα οποία μπορεί να διαφέρουν σύμφωνα με την κάθε εταιρεία ταχυμεταφορών.
Η διαδικασία αλλαγής έχει ως εξής:
• Έχοντας επικοινωνήσει πρώτα μαζί μας, μας αποστέλλετε το προς αλλαγή προϊόν με το παραστατικό αγορά (απόδειξη κτλ.).
• Κατά την παραλαβή του επιστρεφόμενου προϊόντος ελέγχουμε αν πληροί τις παραπάνω προϋποθέσεις.
• Εφόσον πληροί τις προϋποθέσεις σας αποστέλλουμε το νέο προϊόν που επιθυμείτε για αντικατάσταση και πληρώνετε την διαφορά του προϊόντος. Η νέα παραγγελία θα πρέπει να έχει αξία ίση ή μεγαλύτερη από αυτή που αντικαθίσταται.